masklo
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :

در کلاس اندروید فرض را بر این می گذاریم که شما هیچ گونه آشنایی قبلی با محیط برنامه نویسی موبایل ندارید و تنها یک دانش پایه ای از زبان های برنامه نویسی مانند C یا پایتون دارید.

در عصر ما IT با سرعت بی سابقه ای در حال حرکت به سوی رشد و تکامل است. در این میان هر از چندگاهی نام شرکت، تکنولوژی و ابزاری میدان دار این عرصه بوده و تا کنار زده شدن توسط رقیبی جدید و قوی تر، این سیر تکاملی را رهبری می کند. اما آنچه در این میان همیشه بیشترین اهمیت را داراست سهولت کار و راحتی استفاده کنندگان از فرآیندهای ارائه شده است و همین اهرم باعث جابجایی قدرت در دنیای IT است.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ ] [ ۰۴:۰۳:۴۹ ] [ masklo ]

آیا می دانید چگونه می توانید با تغییر رنگ دیوار منزل یا محل کارتان، موجب ایجاد تغییرات چشمگیر در فضای اتاق شوید؟ نقاشی ساختمان و نصب کاغذ دیواری، دو راه مختلف با تنوع محصول هستند که می توانید از آن ها استفاده نمایید. در صورتی که قصد رنگ آمیزی اتاق های منزل یا نصب کاغذ دیواری های شیک و زیبا در سطوح مختلف ساختمان را دارید، کافیست با شماره تلفن مرکز فروش کاغذ دیواری در تهرانپارس تماس حاصل فرمایید. ضمن تماس با مجموعه، می توانید رنگ دیوار یا طرح کاغذ دیواری را انتخاب نموده و مراحل انجام رنگ آمیزی یا نصب کاغذ دیواری را به کارشناسان مجرب بسپارید. جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ ] [ ۰۲:۳۷:۵۵ ] [ masklo ]

آشنایی با چاپ روی فلز:

یکی از خدماتی که مجتمع چاپ هنر نوین ارائه می‌دهد، چاپ روی فلز است که این کار را با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته به شکل مستقیم انجام می‌دهد. از این تکنولوژی برای موارد مختلفی استفاده می‌شود که بیشتر روی تابلوهای هنری، شهری، جاده‌ای، خیابان، بالای سنگ مزار، عکس‌های پرتره شهدا و… کاربرد دارد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۱۹:۰۹ ] [ masklo ]

در این بخش می خواهیم به شرح دو نوع از محصولات ویژه شرکت دلسی بپردازیم. کوله پشتی و کیف لپ دلسی از پر فروش ترین محصولات این شرکت می باشد که اکثر خرید های این محصولات به صورت اینترنتی و از سایت ایران دلسی می باشد. توضیحات هر نوع محصول در بخش توضیحات محصول درج شده است و می توانید با مطالعه ی آن ها انتخابی دقیق داشته باشید.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۱۵:۳۳ ] [ masklo ]

بیماری‌های متداول سالمندان | مراقب سالمند

برخی بیماری‌ها سالمند را کاملا تضعیف می‌کنند تا جایی که سالمند اصطلاحا زمین‌گیر می‌شود و در مراحل تشدید بیماری امکان هیچ‌گونه تحرکی نخواهد داشت. در این حین پرستار سالمند بیمار باید بداند که گذراندن مدت زمان زیاد روی تخت مساوی است با زخم بستر؛ بنابراین باید اصول جلوگیری از زخم بستر را اجرا کند. مثلا مرتب سالمند را جا به جا کند تا به جریان خون بهتر کمک کرده باشد و یا برای این کار به آرامی بدن او را ماساژ دهد. از دیگر بیماری‌هایی که سالمندان از آن رنج می‌برند می‌توان به دمانس یا زوال عقل اشاره کرد. نگه‌داری از چنین سالمندانی مستلزم داشتن روحیه‌ای قوی و صبر و حوصله‌ای بسیار است. معمولا این‌گونه سالمندان بیمار، سوالات مکرر می‌پرسند به این علت که حافظه آن‌ها زوال یافته است، بنابراین پرستار سالمندی با این شرایط باید با سعه صدر با او رفتار کند. البته لازم به ذکر است سالمندان مبتلا به دمانس  شدیدا بی‌قرار می‌شوند در این هنگام گاه آن‌ها را در یک اتاق نگه‌ می‌دارند و یا در موارد شدیدتر آن‌ها را به تخت می‌بندند. برای مقابله با بیماران دمانس این روش اصلا روش مناسبی نیست. اگر از پس بیمار سالمند خود که دمانس دارد بر نمی‌آیید بهترین راه استخدام پرستار سالمنداست که با تجربه و دانشی که دارد می‌تواند آرامش را به سالمند برگرداند و موجبات کم‌تر اذیت شدن آن‌ها را با بهره‌گیری از اصول روان‌شناسی فراهم آورد.

 

 

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۱۰:۱۱ ] [ masklo ]

علی فتح الله زاده در بازگشت دوباره به باشگاه استقلال با چالش هایی روبرو شد و به همین دلیل تمایلی به ادامه فعالیت در این تیم ندارد و استعفا داده است.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۰۴:۳۱ ] [ masklo ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب